12.6.15

How to unbrick Prestigio PMP3870C Duo Android tablet

Kao prvo da razjasnim da je naslov na engleskom, jer je ovaj moj dokument s uputama svakodnevno tražen diljem svijeta pa stoga naslov na engleskom radi lakšeg pronalaženja na internet tražilicama.

Došao u posjed tableta PMP3870C_DUO koji je bio u bootloopu, nije se htio bootat. Samo se palio ekran s logom. Malo sam gledao po XDA dok mi @SaiBaba s bug.hr foruma nije dao link teme na ruskom forumu 4pda.ru. Radilo se o ovoj temi. Ono što mi je pomoglo je bio ovaj post #32 od autora ogsstudio


Trajalo je dan i pol, prevodio sam postove na forum na google translate i na kraju uspio. Hvala @SaiBaba na linku i @Galaxy3HELL na porukama s XDA, iako nisam korisio tvoje fileove. Ovdje su svi potrebni fileovi s tog posta gdje se i nalazi opis postupka na ruskom, a ovdje je tekst s uputama koji sam preveo s ruskog na engleski preko google translatea. (malo pripazite, jer npr. thunder + bi trebalo biti volume +). Neki od problema su bili da nakon što sam na sd kartici izbrisao particije, SDcardMaker koji za titlove ima hijeroglife pa je teško razaznati šta kaže, ništa se nije dešavalo. Uglavnom, mora vam izbaciti postupak za format kartice i odabere se FAT32. Drugi problem je bio što kad se stave potrebni fileovi na sd karticu i kartica se ubaci u tablet, trebaja navodno ledica blicati zeleno, crveno itd. Ja nisam gledao na to. Ubacio sve fileove koje treba na sd karticu, ubacio u tablet, držao Power i Volume+ 20-ak sekundi, izvadio sd karticu, vratio u laptop i obrisao skriptu AML_AUTOSCRIPT. Nakon toga ponovo ubacio sd karticu u tablet, držao 20-ak sekundi Power i Volume+ i pojavio se logo Androida s trakom napretka postupka. Nakon minute Android se digao. :)) *Inače, nezgodno mi se bilo registrirati na ruski 4pda.ru forum je je catpcha na ćirilici :) zanimljiva je ova nova googleova captcha sa samo jednim klikom

Download all needed files here

Read how to unbrick Prestigio PMP 3870C DUO in this video on youtube on 'english'.


No comments:

Post a Comment